maandag 18 maart 2013

Update

Nou het is tamelijk rustig vandaag dus weer tijd voor een update. Vooral om vast tekst te creeeren voor mijn stage verslag...

Goed; collega's. Daar moet je mee werken of je er zin in hebt of niet, of je ze mag of niet. Kans is groot dat er iemand bij zit waar het minder mee botert. Gelukkig kan ik het met iedereen goed vinden. Natuurlijk zijn er 1 of 2 mensen met wie ik niet zoveel heb en vice versa maar daarvoor ben je professioneel en ga je normaal met elkaar om.  Ik merk dat iedereen loyaal is naar de baas en dat is natuurlijk logisch. Ik ben ook andere verstandhoudingen gewend uit andere branches, waar het soms minder netjes aan toe gaat dus dit is wel een verademing.

Het leuke aan stagiaire zijn is dat als ik een vraag heb over hoe ik iets moet doen iedereen 'verplicht' is mij te helpen. Natuurlijk houd ik wel rekening met mensen die een deadline hebben maar meestal staat iedereen voor me klaar. De opdrachten die ik krijg zijn divers. Soms ben ik een hele dag bezig met een  clubblad op te maken in strak stramien. Een andere dag vlieg ik van hot naar her om printjes van een bedrijf naar de drukker te brengen of een kaduke computer weg te brengen. Vorige week mocht ik voor de Rotary een sticker maken voor op een eierdoos Het is voor een eierverkoop actie voor het goede doel. Erg leuk omdat je niet hoeft te houden aan huisstijl regels. 
Ook heb ik voor een bedrijf een glaswand bestickering ontworpen. Het ging om een afscheidingswand tussen de receptie en vergadercubicles. De glaswand wordt 4,70 m breed en omdat het bedrijf op het oude Grolschterrein staat leek het de klant leuk om iet te doen met gerst of hop dus ik heb in melkfolie hopranken gemaakt die als het ware de wand op groeien. Dit word zeer waarschijnlijk ook echt uitgevoerd! Yeay!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten