woensdag 3 april 2013

Real-life-!


De Rotary Club van Hengelo steunt elk jaar een goed doel door met pasen eieren te verkopen. Dit Jaar steunden ze Join4Energy die als doel hebben geld op te halen voor wetenschappelijk onderzoek voor mensen met energiestofwisselingsziekten. Ik heb me laten inspireren door de actie van Join4Energy en door pasen.




Dit is een poster voor een benefietconcert. Het kinderkoor komt uit Oeganda.Ik heb de kleuren van de Oegandese vlag gebruikt en een speels font om een Afrikaanse sfeer te creëren. 



En dit kwam vandaag binnen! Het prototype van het beeldje wat ik ontworpen heb voor Cogas. Ik ben er heel erg blij mee want bijna alle aspecten van mijn ontwerp zijn heel mooi uitgevoerd. Er is een concessie gedaan bij het voetje, die is breder geworden voor de stevigheid. Er komt nog een voetje/sokkeltje onder waar het beeldje op komt te staan. Uiteindelijk zal dit ontwerp in 5 verschillende kleuren worden uitgevoerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten